2 Nisan 2010 Cuma

Heyacanını Kaybetmişsin


Heyacanını kaybetmek, sanırım bütün problem burda başlıyor. Hani şarkıda da diyor ya heyacanını kaybetmişsin yok inancını kaybetmişsin diye aynen öyle işte, tam o moddayım şu an. Hiç birşey heyecanlandırmıyor beni, sanki hiçbirşeye hevesim kalmamış gibi hani bir deyim vardır ya içi geçmiş kavun gibi derler, tam oyum işte. Kavunun eger içi geçmişse ne tadı ne kıvamı hiçbirşeyi yoktur. Tadım tuzum yok benim de işte. Bakıyorum ama boş boş nereye baktıgımı bilmeden, yaşıyorum ama sanki varmışım yokmuşum hiçbir anlamı yok gibi... Hayatta herkesin böyle düşündügü anlar vardır mutlaka ve herkesin içinde bir yerde birşey ya da bir kişidir bu duruma neden olan. Herkes mutlaka gunun birinde bir gol yemiştir hayattan yemediyse de yiyecektir kesin. Kimisi uzaktan, kimisi ofsayttan, kimi de kendi kalesine ama öyle bir gol vardır kesin. Bunun için derker ya hayat fena halde futbola benzer diye. İşin en kotu yanı ise yapacak birşeyin olmaması o saattten sonra. Ne giden geri gelecek, ne de yaşayacakların tekrar heyacanlandıracak seni aynı şekilde, hiçbirşey eskisi gibi OLMAYACAK OLAMAYACAAK hayatta, çünkü heyacanını kaybetmişsindir bi kere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumumuzun daha etkili, daha verimli olması için lutfen sonuna isim, lakap, initial, plaka vb birşeyler ekleyelim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...