1 Nisan 2010 Perşembe

Aslantepe Barcelona Galatasaray


Bugunkü haberturk gazetesinin spor ekindeki haberi okurken işte dedim, daha önce benim belirttiğim konu yavaş yavaş dillenmeye başlıyor, zaten olması gereken de bu bence. Yakında Haldun Üstünel schengeninin suresi bitmediyse gider bu konuyu bağlar gelir diye düşünüyorum. Hazır kaba inşaatının % 90'ı da bitmişken böyle birşeyin kesinleşmesi on numara olur. Ben konudan bahsedereken "Şüphesiz ki tum dunyada ses getirecek bir organizasyon yapılmalı onun için de tek aday var bence, F. Rijkaard'ın hatrı, Turk Hava Yolları'nın kulisi, Haldun Üstünel'in karizması ve iş bitiriciliği ile Galatasarayımızın Ali Sami Yen Spor Kompleksinde yapacagı ilk mac FC Barcelona ile olmalıdır bence, yakışanı da budur zira" demiştim. Habertürk gazetesinde ki haberin sonu cok kolpa olmuş.
                              
Keşke haberi "Yol parası bile vermeyecekler" diye aktarmasalarmiş sanki koskoca Barcelona klubu verecekleri yol parasını düşünecekler ya da hesaplayacaklarmış gibi.
http://www.htspor.com/galatasaray/haber/504767-arda-messi-yan-yana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumumuzun daha etkili, daha verimli olması için lutfen sonuna isim, lakap, initial, plaka vb birşeyler ekleyelim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...