17 Eylül 2010 Cuma

Gittim Gördüm Beğendim Aldım

Çoktandır Galatasaray Store'dan birşey almıyordum. En son parcalı Metin Oktay forması almıştım düşünün o kadar eski, gerci onu da aynısından 3 tane birden almıştım, hala taksitlerini ödemekteyim:) Birşey almıyordum çünkü alacak çok şey bulamıyordum yok da zira. Bu sezon takımız deplasmana giderken kırmızı polo yaka bir Tshirt giyiyorlardı, mutlaka denk gelmişsinizdir. Gecen gun store'dan gecerken baktım harbi başarılı bir çalışma olmuş. Şık, sade, dikişi, duruşu falan da güzel. Üstelik öyle abartılı bir şekilde amblem logo falan da yok. Hatta resimde gorulen yakada sarı renk de yok. Tek renk kırmızı sol goguste küçüçük bir şekil var sanırım 1908 serisinin logosuydu, kötü durmamış, günlük kullanım için de cok ideal, tavsiye edilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumumuzun daha etkili, daha verimli olması için lutfen sonuna isim, lakap, initial, plaka vb birşeyler ekleyelim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...