2 Eylül 2010 Perşembe

Bu Kadar Basit


Yıllardır bir transfer klasiğidir furbolcu en son hangi takıma imza atarsa, doğuştan o takımın taraftarı olur birden. Hemen acıklamalar izler imzanın peşini, küçükülükyen beri o takımın taraftarı olunur her fırsatta özellikle dile getirlir. Hatta eski takımına camur bile atılır surf yeni takımın taraftarına sempatik gorunmek için. Cok geriye gitmeye gerek yok daha bu yaz Caner Erkin örneğinde oldugu gibi. Kardesim sen futbolcuysan profesyonelsindir kimseye acıklama yapmak zorunda değilsin, özellikle o konunun üstüne vurgu yapmak zorunda da değilsin. Yarın o  klupten başka takıma transfer olursan bu seferde doğustan o takımın taraftarı mı olacaksın.Sen oynadıgın futbola aldıgın paraya baksana boyle kaypak ifadelere hiç gerek yok aslında. Bu konuda gecenlerde gazetenin tekinde cok gğzel bir başlık vardı; Stoch doğuştan fenerbahceliyim dedi diye. Velhasıl bu konuda şimdiye kadar yapılmış en baba, en harbi, en delikanlı acıklama Beşiktaş'ın son transferi Fatih Tekke'den geldi; “Açık söyleyeyim, ben Trabzonsporluyum. Ancak şu andan itibaren bu formayı giyiyorum ve bu forma için ne gerekiyorsa yapma zorunluluğum var. Beşiktaş’a katkıda bulunmaya geldim. İnşallah camiada sevilen bir Fatih Tekke, hem de formda bir Fatih Tekke olurum” dedi. İşte olay bu kadar basittir, bundan ibarettir diyorum. Cok mu zor bunu demek, gerci Fatih Tekke de ben doğuştan Beşiktaşlıyım dese kimse inanmazdı orası ayrı da cıkıp yüreklice hem de daha imza töreninde cıkıp ben Tarbzonsporluyum demesi on numara bir harekettir,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumumuzun daha etkili, daha verimli olması için lutfen sonuna isim, lakap, initial, plaka vb birşeyler ekleyelim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...