15 Haziran 2010 Salı

2010 - 2011 Galatasaray Kombine


Az once rutin bir şekilde resmi siteye göz atarken aldıgım haberle yıkıldım, ben daha karar aşamasını yeni gecip son sezonu Sami Yen'den takip etme konusunda karara varmışken eski acık ve kapalı tum kombinelerin bittiği haberini okudum. Dedim yok artık, daha ortada transfer yokken, kimin gidip kimin kalacagı belli değilken vefakar Galatasaray taraftarı hem takımına hem de muhetesem başarıların yasandıgı o mabede son vefasını gostermek için tum kombineleri tuketmişler. Benim gibi işi yavastan alanlar kaldı oyle ortada. İnşallah ek kontenjan acarlar ama pek sanmıyorum cok dusuk bir ihtimal. Şimdi işin yoksa biletix peşinde koş.
http://www.galatasaray.org/kulup/haber/7136.php

2 yorum:

Yorumumuzun daha etkili, daha verimli olması için lutfen sonuna isim, lakap, initial, plaka vb birşeyler ekleyelim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...