1 Aralık 2009 Salı

Twilight Saga: New Moon

Carpe Diem: izle



Stepheine Meyer'ın Twilight serisine bağlı ikinci kitabının filmi olan New Moon gecen haftalarda vizyona girdi, girmesiyle de özellikle ilk gunler de nerdeyese her yerde sinemalar doldu tastı, yer bulmak imkansızlaştı. Ben de vizyona girdiğinin ikinci gunu izleme imkanı buldum. Aslında ne Stepheine Meyer'ın ne Bella'nın ne de Edward'ın hayranıyım. Serinin ne ilk kitabını okudum ne de bunu. Sadece ilk filmi gosterime girdiğinde ki daha bu kadar populer bile değildi. Oyle bir akşam sinemeya gitmiştim sacma sapan Türk filmelrinin yanında iki tane elle tutulur film vardı izlemeye deger gibi gozuken. Jim Carrey'nin Yes Man ve Twillight uzunca bir karrasızlıktan sonra Twillight'i izledim yanlız değil tabi. Aslında içinde vampir olan vampirin aşkını hayatını vs anlatan kitap ya da filmeri sacma bulur ve genelde uzak dururdum, ama o filmi izledikten sonra klasik bir vampir filmi olmadıgı içinde gayet sıcak samimi bir imkansız aşkın anlatıldıgı başarılı bir film oldugu kanısına vardım. Hal boyle olunca ikincisini de izlemek istiyor insan. Dogal olarak ikincisini izledikten sonra üçüncüyü de.Soylentilere gore üçünce filmin de cekimleri bitmiş en yakın zamanda o da vizyona girecekmiş. Hatta bu ilgi alaka dorduncu kitabı da piyasaya sürdürmüş.Yani cok gecmeyecek ki dorduncu filme da başlayacaklardır.  İlk filmle ikinci filmi kıyaslayacak olursak ilk filmdeki yonetmenin yerini Chris Weitz almış ki ilk bakışta bu hemen kendini gosteriyor. Özellikle görsel ögelerin sunuluşu daha bir çarpıcı olmuş.IMDB izlieyicileri iki filme de cok cimri davranmış not verme konusunda ilk film 5.9/10 alırken 30.00 kişinin oy kullandığı ikinci film 4.5/10 almış yine de ülkemize baktıgımzda beyazperde.com'un takipcileri öellikle seyredilecek adam gibi filmin olmadıgı şu gunlerde 6.8 ile hatırı sayılır bir değerlendirme yapmışlar. Ben özellikle sinemada izlemeye değer buldum.İlk filmi izleyen herkes zaten izleyecektir ama bu seriye benim gibi bu vampir camiasına ön yargıyla bakan herkesin izlemesini tavsiye ederim, eminin fikriniz değişecektir.Filmle ilgili daha fazla detaylı bilgi vermeyecegim izlemeyen arkadaşlar için. Herkese iyi seyirler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumumuzun daha etkili, daha verimli olması için lutfen sonuna isim, lakap, initial, plaka vb birşeyler ekleyelim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...