24 Aralık 2009 Perşembe

Kırmızının Asaleti



Galatasaray yonetimi bu sene satış ve pazarlama konusunda devrim yarattı desek yeridir ki bu da satış rakamlarından belli oluyor. Son icraat ise kimsenin aklına gelmeyecek şekilde devre arasında yeni bir forma piyasaya sürmeleri. Çok tartışılan mor formanın satışı patlamıştı biliyorsunuz. Şimdi ise ozellikle benim yıllardan beri surekli dile getirdiğim sadece kırmızı tonun kullanıldıgı formayı hemde devre arasında cıkarmaları ticari bir zekanın yansıması bence. Asalet temalı mor formadan sonra cesaret temalı kırmızı forma, hiç de fena fikir değil. Gerci ben Liverpool yada Manchester United kırmızından istiyordum ama bu da fena olmamış. Şimdilik sadece İstanbul’daki Galatasaray Store’larda ve http://www.gsstore.org/ internet sitesinde beğenisine sunulmuştur. Yakında da tim GS storelarda vitrinlerdeki yerini alacakmış. Bu formamız daha cok tansiyonu yuksek kritik maclarda tercih edilecekmiş. Ben en kısa zamanda tedarik ediyorum sahsen cok başarılı buldum bu arada fiyatının da 89.9 TL oldugunu belirtmekte fayda var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumumuzun daha etkili, daha verimli olması için lutfen sonuna isim, lakap, initial, plaka vb birşeyler ekleyelim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...