8 Ocak 2011 Cumartesi

Pegasus Hava Yolları

  Gecenlerde bir şekilde Pegasus'tan bilet almak zorunda kaldım, malum fiyatlarındaki indirim yüzünden, neyse girdim siteye, bileti seciyorsun net fiyat uzerine + koltuk parası+işlem ücerti+vergi ücreti+şu arası+bu parası neyse hepsine tamam deyip en kısma kadar gelip kredi kartından ödemeyi yaptım. Herseye razı gelip bileti alabilmiş olmak bile sevindiriciydi o internet sitesinde. Fakat bu sevindirici durum cok fazla surmedi, zira birkac gun sonra rasgele garabti bankası internet şubesinde birsey bakarken farkettim ki aynı meblayı iki kere cekmişler, neyse aradım musteri hizmetlerini tam 35 dakika telefonda beklettiler, cok mesgullermiş en kısa zamanda yardımcı olacaklarmış, bu vaadler ve sacma sapan melodiyi dinleyerek hayatımın 35 dakikasını boş yere harcadım. Neyse bir tane bayan buyrun yardımcı olayım dedi nihayetinde, durumu anlattım; -hmm 'mukerrer cekim yapılmış' dedi. 'Artık siz ne diyorsanız' dedim, 'sonuc olarak?' - Elektronik bilet numaramı, Pnr numaramı, kredi kartı numaramı, telefon numaramı, TC kimlik numaramı aldı. İki gun içinde bana geri donup en gec 10 gun içinde de meblayı iade edeceklerini de ekledi.

Aradan on gün gecti ne arayan var ne soran ne de herhangi bir iade, Tekrar aradım ben de, yine yarım saat bekleme, yine durumu en baştan anlatma, yine elektronik bilet numaramı, Pnr numaramı, kredi kartı numaramı, telefon numaramı, TC kimlik numaramı isteme ve bunlara ek olarak İBAN numarsı da alması gerekiyormus onu da aldı yine aynı surec ama herhangi bir geri dönüş yine olmadı. Aradan gecen 25. gun parayı iade etmişler eksik olmasınlar ama paran ile rezil olmak deyimini bizzat yaşatarak. Eger ki bir şekilde işiniz duserse internetten bilet almak için Pegasustan iki kere kontrol edin ki iki kere ödeme yapmayın, (fiyatları yarıya indirdik ile kasıt da bu olsa gerek) ama bir kere de başınıza geldiyse devamında ki surec yukardaki şekilde başka da yapacak birşey yok onu da soyliyeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumumuzun daha etkili, daha verimli olması için lutfen sonuna isim, lakap, initial, plaka vb birşeyler ekleyelim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...