5 Ocak 2011 Çarşamba

Jumanji


A game for those who seek to find a way to leave their world behind.

 Orta okuldaydım bu filmi ilk kez izlediğimde, okulun dil sınıfında videodan izlemiştik butun sınıf, o gunden beri ne zaman denk gelsem mutlaka izlemeye calışırım. Oldukca keyifli, izlerken eglenilebilecek filmlerden. Tam bir aile flmi aslında, konusuyla, oyuncularıyla son derece başarılı bir film. Zira filmde Robin Williams abimiz var, ona her ne kadar ilk goruste pak tanıyamacak olsanız da sonradan film ilerledikce anlıyorsunuz ki Kirsten Dunst ablamız eslik etmiş. Merak edip soyle bir araştırınca filmin 1981 de Chris Van Allsburg tarafından yazılmış kitabın uyarlamsı oldugunu ogrendim, aynı zamanda uzunca sure çizgi film olarak da gosterilmiş.
  Filmin en guzel taraflarından birisi de jumanjiyi oyuncularının zar atıldıktan sonra ekranda beliren yazılar;
'Ormandan çıkamazsın sen, zar 5 ya da 8 gelmeden." (in the jungle you must wait, till someone roll five or eight) gibi. Evet biraz cocuklara hitap eden bir film, ben de coucktum ilk kez izlediğimde bu filmi ve bu alana olan ilgimi arttıran filmlerin en başında gelir kendisi.

1 yorum:

  1. arkaşlarla sinemada izlmeiştim ben de zamanında bu filmi, çok da güzel bir anımız vardır bu film ile ilgili... basit olmasına rağmen oldukça keyifli bir film olduğunu söylemeliyim... şaşırttınız beni bu tercihinizle sayın yazar...

    YanıtlaSil

Yorumumuzun daha etkili, daha verimli olması için lutfen sonuna isim, lakap, initial, plaka vb birşeyler ekleyelim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...