14 Ekim 2010 Perşembe

Predators

Pek birşey beklemeden gitmiştik bu filme ama demek ki hiçbirşey beklememek gerekiyormuş, cıktık hiçbirşey bulamadık zira. Zaten oldum olası sevmem bilim kurgu tarzı filmleri ama bunda bilim kurgunun yanında aksiyon ve macera beklentisi vardı izleyemeyi planlayanlarda. Fragmanından da o anlaşılıyordu, evet kotu de olsa epey aksiyon sahnesinin içinde buluyorsunuz kendinizi. Alien vs Predator'u bile izlememiş biri olarak kotu bir secim olmuş benim için. Gerek izlenecek başka filmin olmaması, gerekse Piyanist'teki oyunuyla gönülleri fethedip o sene Oscar'ı kimseye bırakmayan Adrien Brody abimizin hatrına girdik bi kere işte. Girmiş bulunduk aslında ama bu guzelim abimizin ki kendisinin King Kong'dan The Jacket'a, Deney'den Bloom Kardesler'e bir cok farklı farklı rollere burunebildiğini gorduk. Lakin hiç gitmemiş kendisine bu rol olmamış, oturmamış. Hal böyle olunca eğer bu tarz filmlere özel alakanız yoksa pek de merak etmeyin derim ben.

3 yorum:

  1. zaten bilimkurguyu da sevmem şeklinde sığ bir yaklaşımla bir bilimkurgu filmi ne kadar yorumlanabilir sayın yazar!!! bu film iyi olsa yorumunuz ne olacaktı öylese?
    80 li yıların sonunda yapılan şimdinin Kalifornia valisi Arnold efendinin oynadığı filmi seyrettiyseniz eğer bu seri ile ilgili görebilecek her şeyi de görmüşsüüz demektir. hani o da çok iyi bir film değil de bunda da hiç bir şey yok yahu... gitmeyin, evde de izlemeyein zamana da yazık parayada...

    YanıtlaSil
  2. sevgili adsız kardesim, yorum bolumunun başında da dile getirdiğimi gibi yazının sonuna isim, lakap, initial, plaka vb birşeyler yazarsan yorumun daha dikkatle ele alınıp cevaplanır, konuya gelecek olursak ben direk film kotu dememedim, sevmedim dedim. Hem sadece bilim kurgu ögeleri için de demedim aksiyon ve macera yonunu de ele alarak söyledm canım kardesim

    YanıtlaSil
  3. "evet kotu de olsa epey aksiyon sahnesinin içinde buluyorsunuz kendinizi" demişsiniz. filmin büyük bölümünde hadi artık ne oluyorsa olsun artık dediğinizi hatırlar gibiyim ama neyse.
    adsız kişiye katılıyorum al bu da plakam.
    33 HIZ 666.

    YanıtlaSil

Yorumumuzun daha etkili, daha verimli olması için lutfen sonuna isim, lakap, initial, plaka vb birşeyler ekleyelim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...