25 Ekim 2010 Pazartesi

Alkışladım

    Bir Fenerbahce Galatasaray macı daha geride kaldı, mac bitti iki takım birer puanla ayrıldı sahadan. Adınız Galatasaray'sa ve rakibiniz de Fenerbahce ise mac nerde olursa olsun beraberlik sizin için yeterli değildir ve sevinmezsiniz. Lakin mac sonunda ben  bu takımı yürekten alkışladım. Alkışladım çünkü; tarihinin en kotu sezonunu gecirirken boyle önemli bir mactan beraberlikle ayrıldıgı için, alkışladım çünkü böyle önemli bir mac öncesinde adeta dereden gecerken at değiştirilmez deyiminin zıttına hoca değişikliği yapılmasına karşın yeni hocasının dediklerini aynen uyguladıkları için, alkışladım çünkü yeni hocasıyla sadece 2 antreman yapma fırsatı bulmalarına ragmen taktiksel anlamda kusursuz oynadıkları için, alkışladım çünkü mac öncesi medyanın futbolla ilgilenen çoğu kişinin fark beklediği Fenerbahcenin rahat kazanacagını umdugu bir atmozferde üzerindeki formanın Galatasaray forması oldugunun farkında olan ve bunu herkese kanıtladıkları için, alkışladım çünkü Sabrinin iki kişilik oynamasından, Elano'nun tekrar futbol hayatına dönmesinden, Ayhan'ın ben daha ölmedim demesinden, Mustafa Sarp'ın kumaşım 3 numara ama gerekirse 4 numara oynarım demesinden, Aykut'un uzun sure yedek kalmasına ragmen yılmamasından, kondisyonunu kaybetmemesinden ve en önemlisi Pino'nun benim gibi birisi var takımda diyip kendini hatırlatmasından.
Eger oynadıgınız takım Galatasaray ise her ne kadar Arda'sı olmasa da gol kralı Baros'u sakat olsa da en degerli oyuncusu Kewell'i oynayamasa da sahada her zaman 11 aslan vardır, şakaya gelmez dalgası geçilmez, havaya girilmez, öyle 8 gol atacagım der kalenizde 8 pozisyon verip bunlardan hiçbiri gol olmadıgı için elleriniz acıp bildiginiz bütün duaları edersiniz.

2 yorum:

  1. ben de alkışladım ama mustafa sarp kısmına katılamayacağım maalesef.
    33 HIZ 666

    YanıtlaSil
  2. Mustafa Sarp'ı ben de istemeye istemeye yazdım ama adam mucadele etti şimdi, kostu cabaladı pozisyona girdi, degerlendiremedi orası ayrı ama ne yapsın adamın kapasitesi o kadar

    YanıtlaSil

Yorumumuzun daha etkili, daha verimli olması için lutfen sonuna isim, lakap, initial, plaka vb birşeyler ekleyelim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...