28 Temmuz 2010 Çarşamba

Galatasaray; Yeni Formalar Üzerine



Bir önceki yazımda dün itibariyle formaların cıktıgını ve goruntu olarak mercan rengi haricindekiler iadere eder diye bahsetmiştim . Bugun bizzat gördüğüm ilk Galatasaray Storea girdim bir de gözümle göreyim istedim yeni formalarımızı.Keşke girmez olaydım dedim sonra çünkü formalar gerek kumaş olarak gerekse kesim olarak gerekse görüntü olarak LCW'de satılan 14,90lık t-shirtlerin aynısı, forma dediğin seyin özel bir kumaşı olur bunlar tamamen dışarda giyilmek için ideal hatta cok iyi. Forma dediğin şey T-shirt değildir ki ya, onu ayrı surersin piyasaya ve fiyatı da bu kadar olmaz. Önceki yazımda da bahsetmiştim, öncelik kalite ve karizma üzerinde değil, daha cok nasıl daha cok satış yapabiliriz, nasıl daha cok kitleye ulaşabiliriz havası var formalarda maalesef. Bir futbol takipcisi, tribun emekçisi, Galatasaray sevdalısının alıp da maça gelecegi turden şeyler değil.
Futbolla pek ilgisi olmayan yada uzaktan takip eden kesim hedef alınmış ki bu tespitim daha dukkandan cıkmadan ne kadar yerinde oldugunu gösterdi. İki bayan arkadaşımız içeri girip "ayy pardon mercan rengi formalar hangileri acabaaa?" deyince dedim aferin size bravo yani. Hani mercan rengi forma soruyorlar ama sorsan o hangi takımın ondan bile haberi yoktur, önemli olan renk, mercan yada pembe işte, duymuş nerden duyduysa, onu alınca da Galatasarayı düşündügünden ya da ilgi duydugundan falan almayacak kendisi. Alıp giyip cıkınca caddeye, hem yeni forma oluşunun, hem üzerine oturuşunun hem de futbolla ilgili gibi gorunen bayan imajı verip ilgiyi kendi üzerine cekme düşüncesi olacak kafasında. Forma değil bir aksesuar modunda olacak onun için. Bu mudur bizim pazarlama a.ş.nin hedef kitlesi? Yazık cok yazık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumumuzun daha etkili, daha verimli olması için lutfen sonuna isim, lakap, initial, plaka vb birşeyler ekleyelim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...