15 Mayıs 2010 Cumartesi

Seni Görmek İstiyorum



Turk Yunan ilişkilerinin canlandıgı su gunlerde Despina ablamızdan cok vurucu bir şarkı, sözlerini ilk dinleiyişte anlamasınız bile insanı alıp götüren, götürdüğü yerde bırakan, bitirne bir şarkı sözlerini arastırınca da oyle hissetmekte haklıymışım dedirten bir şarkı.

Yunancası

den ksero ti na kano
den ksero ti na po
pos na sou eksigiso
to lathos mou auto
tilefona se pairno
psahno na se bro
mia eukairia sou zito
thelo na se do
esto mia fora
eftaiksa alla
to'ho metaniosei pikra
thelo na se do
esto ena lepto
ftanei gia na po
osa den tolmousa na sou po
signomi na sou zitiso
na klapso, na prospathiso
na mou'heis empistosini
opos palia
signomi leo kai matono
pethaino otan se pligono
monaha esena agapao alithina
mi les pos agapouses
mia pseutiki kardia
o, ti ki an eho kanei
to plirosa akriba
tilefona se pairno
ma den mou milas
ki ola teleiosane gia mas...
thelo na se do....

Türkçe de de böyle oluyormuş;

ne yapacagimi bilmiyoum
ne diyecegimi bilmiyorum
sana nasil aciklayacagimi
bu yaptigim hatayi
telefon ediyorum sana
seni bulmaya calisiyorum
bir firsat vermeni istiyorum senden
seni görmek istiyorum
bir kere daha en azindan
sucluydum ama
çok fena pisman olmus durumdayim
seni görmek istiyorum
bir dakika dana en azindan
yeter de artar bile
söylemeye cesaret edemediklerimi söylemek
senden özür dilesem
aglasam, çaba göstersem
güvensen bana
eskiden oldugu gibi
özür diliyorum ve içim kan agliyor
seni yaraladigimda ölüyorum
yalnizca seni seviyorum gercekten
söyleme bana
yalanci bir yüregi seviyor oldugunu
her ne yaptiysam
ödedim fazlasiyla agir bedelini
telefon ediyorum sana
konusmuyorsun benimle
ve böylece bitiyor bizim için her sey
seni görmek istiyorum...

*Ayrıca bu şarkıyı Yaşar da üzerine Turkce söz ekleyip Yulduz Usmanova ile birlikte soylemiş, acaba hangisi orjinali hangisi cover diye baktıgımızda bu şarkının Despina Vandi'nin efsane sakısı Gia albumunde yer aldıgını goruyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumumuzun daha etkili, daha verimli olması için lutfen sonuna isim, lakap, initial, plaka vb birşeyler ekleyelim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...