8 Ocak 2010 Cuma

Digiturk Soyle Bana Fiyatın Kaca?



Tivi değil Digitürkmüş, digitürkle aileler mutlu mesut oluyormuş. Çocuklar ayrı mutlu, anne babablar ayrı mutlu, gencler ayrı mutlu, taraftarlar bir başka mutlu oluyormuş da peki bu mutluluğun fiyatı ne kadar diye sormadan edemiyor insan. Çünkü öyle bir ücretlendirme sistemleri var ki Türkçe'deki karşılıgı kelimenin tam anlamıyla "tuttuğunu öp" resmen. Eminönü'de doğubanktaki esnafın urunlerinde bile bir fiyat tutarlığı varken digitürkte buna rastlamak mumkun değil. Bir paket düşünün normal kanllar + Lig tv + spormax + moviemax normal fiyatı 84 tL imiş. Yaz sonu güya bize özel kampanya yaptılar 54 tLden izletmeye başladılar. Ama sonradan ögreniyoruz ki aynı paketi 59 tL odeyip de izleyen de var 49 ödeyen de 39 ödeyen de. Yani öyle gorunuyor ki biz orta derece kerizlerdeniz. Oyle bir satış sistemleri var ki tamamen ikna kabiliyetine pazarlık becerine gore paket fiyatın belirleniyor, kaca kapatırsan o fiyata izliyorsun digiturku.
  Bizzat digiturk bayisinde calışan birisinin konuyla ilgili görüş ve taktikleri şöyle;
"Müşteri hizmetlerini aradığında pazarlığını yapabilirsen 19 tlyede lig tv izleyebilirsin.Çünkü , artık diğitürk üyesisin.Müşteri hizmetlerinde çalışan personeller prim alıyor sattıkları lig tv başına.Yaptıkları tek işlem bir kere Mouse tıklayıp cihazına sinyal göndermektir. 1 tl'dende satsalar onlar için kardır.Herşey dilde bitiyor.
Taktik.
Müşteri hizmetlerini aradığınızda lig tv fiyatını sorun.60 küsür derler.Olurmu canım çok pahalı diyorsunuz ben ödeyemem daha ucuz olsaydı açtırmak isterdim diceksiniz.
Hemen bayan devreye girecek 10 tl indirecek ama 1 yıl lig tvniz açık kalsın diye şart koşar.
Müşteri cinliğe başlar Benim komşum ayda 20 tlye lig tv izliyor.Bende ondan imrendim kahvehanede izleyene kadar evimde tertemiz izlemek isterdim.Neden ben 20 tlden izlemek varken 60 tlye izleyeyimki.Evimde izlemek isterdim ama yüksek fiyat söylüyorsunuz.O zaman ben üyeliğimi iptal ettireyim , her hafta komşumda bedava izleyim dersiniz.Tabi onlar akılları sıra kararlı gibi görünerler hala yok çekerler.Siz onlardan daha kararlı olun kapatın telefonu.Korkmayın onlar size tekrar ulaşır.Bu muhabbetler biraz daha sürer ama sonunda siz kazanırsınız."
Tribun dergi'den bir arkadaşımızın konuyla ilgili tavsiyeleri bu yonde. Buyrun güler misin ağlar mısın? Kendisini Turkiye'nin en büyük dijital platformu ilan eden digiturkün pazarlama stratejisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumumuzun daha etkili, daha verimli olması için lutfen sonuna isim, lakap, initial, plaka vb birşeyler ekleyelim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...