14 Ocak 2010 Perşembe

Barcelona'nın Kanatları



Haberi ilk duydugumda yok artık dedim THY ve Barcelona, sonra bir iki maclık yada bir iki turnuvalıktır dedim içimden. Ama sonradan gordum ki Turk Hava Yolları bildigin Barcelona'nın ana sponsorlarından birisi olmuş. Hem de oyle sadece ulaşım sponsoru vs değil bildigin resmi siteye girdiğinizde ilk karsınıza cıkan cinsten.

Türk Hava Yolları, Barcelona futbol takımının ‘resmi taşıyıcısı’ ve sponsoru olarak 3 yıllığına 9 milyon dolara anlaşma yapmışlar. Her ne kadar ilk ucuşu İspanya'da mevzuya yol acıp direk ucmalaraına izin verilmese de bu meseleyi de istanbulda yarım saat kalıp ordan Abu Dabi'ya gecerek halletmişler. Bu olayı cözmek için Turk Hava Yolları tekrar başvurmuş İspanya Sivil Havacılık Kurumu'na sonucta biz tarifeli ucmuyoruz charter sefer yapıyoruz demişler. Olayın arka tarafında ise konuyu içlerine sindiremeyen başta İberia olmak üzere ispanyol hava yolu şirketleriymiş. Bakalım zamanla yeni gelişmeler nasıl olacak. Bu arada ilk uçuşunda uçağın Barcelona'dan kalkışından önce THY yetkilisinin Katalanca olarak "Yaşasın özgür Katalonya" şeklinde anons yaptığı söylentileri yayılmıştı. Ancak THY yaptığı açıklamayla bunu yalanladı. Turk Hava Yolları ‘Anadolu’ adlı Boeing 777 tipi uçağınn içini özel olarak dizayn ettirip Barcelona'nın hizmetine sundu. Zaten 4 tane 777 vardı biri de oraya ayrılmış oldu hadi bakalım. Herşeye ragmen ben gercekten cok muthiş bir iş cıkardıklarını düşünüyorum, ben gururu duydum nedense.

2 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. diğer 777'lerde de OFFICIAL SPONSOR OF FCBARCELONA yazıyor Barca amblemiyle.

    YanıtlaSil

Yorumumuzun daha etkili, daha verimli olması için lutfen sonuna isim, lakap, initial, plaka vb birşeyler ekleyelim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...