2 Ocak 2012 Pazartesi

Bir Gün Ölürsem Öldüğüm Günü Değil Doğduğum Günü Hatırlayın




Kara haber tez duyulur unutsun beni demişsin
Bende kalan resimleri mektuplari istemişsin
Üzülme sevgiceğim bir daha çikmam kariina
Sana son kez yaziyorum hatiralar yeter bana

Unutma ki dünya hali veren Allah alir canı
Ben nasil unuturum seni can bedenden çikmayinca

Kurumuş bir çiçek buldum mektuplarin arasinda
Bir tek onu sakliyorum onu da çok görme bana
Aşklarin en güzelini yaşamıştık yillarca
Bütün hüzünlü şarkilar hatirlatir seni bana

Unutma ki dünya hali veren Allah alir canı
Ben nasil unuturum seni can bedenden çikmayinca

Kirildi kanadim kolum ne yerim var ne yurdum
Gurbet ele düştü yolum yuvasiz kuşlar misali
Selvi boylum senin için katlanirim bu yazgiya
Böyle yazmiisa yaratan kara toprak yeter bana

Unutma ki dünya hali veren Allah alir canı
Ben nasil unuturum seni can bedenden çikmayinca

..demişti Barış Manço yıllar yıllaar önce, bugün bile hâlâ dilimizden düşüremiyorsak bütün şarkıların, hâlâ  aklımızdaysa adam olacak cocuklar, hâlâ ışık veriyorsa tüm sevenlere o güzel gülüşün biz nasıl unuturuz seni Barış Abi?...

''Bir gün ölürsem, öldüğüm günü değil, doğduğum günü hatırlayın"
  
                                                                  Barış Manço (2 Ocak 1943 -  )

1 yorum:

Yorumumuzun daha etkili, daha verimli olması için lutfen sonuna isim, lakap, initial, plaka vb birşeyler ekleyelim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...