18 Eylül 2009 Cuma

Bu blog dediğin nedir ki?..


Hiç gunluk tutmadım hayatımda, belki de birşeyi surekli olarak yapamadım hiç yada günlük uğraşlarla gecti zamanım hep. Hep düzenlemek istedim hayatın akışını bir günde bunu yapacagım su kadar sayfa kitap okuyacagım, su kadar konuda soyle yapacagım boyle yapacagım... O kadar cok zaman harcadım ki bu konuda geriye dönüp baktıgımda sadece program yaptığımı gördüm ve programdaki hiçbirşeyi yapamadığımı.. Sonra gun geldi baktım ki elde hiçbirsey kalmamış onun için kafamdan gecen herseyi burdan yazmaya karar verdim herhangi bir konu sınırlaması da getirmedim kendime birseyler yazmak yeterli benim için başlangıcta.. Zamanında Devlet Bahceli'ye gazetecinin teki sorar; "Sayın Bahceli Kemal Derviş'in istifasını nasıl yorumluyorsunuz?" Bahceli; "Gec kalınmış bir karar olarak yorumluyorum" der. Benim bu kararım da gec kalınmış bir karar olarak yorumlanabilir ama şimdilik kararlıyım ve hiç yoktan bunu bari surekli olarak yapma gayretindeyim. Bu gayreti de zaman içerisinde gorecegiz inşallah..

Hep kose yazarlarına imrenmişimdir, adamlar hem içinden gecenleri, kendi dusuncelerini gunluk gazetelerindeki köşelerine aktarıyorlar hem de bu aktardıklarından para kazanıyorlar ne güzel.. Benim maddi bir kaygım yok tabi, tamamen duygusal:)

1 yorum:

Yorumumuzun daha etkili, daha verimli olması için lutfen sonuna isim, lakap, initial, plaka vb birşeyler ekleyelim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...